I. WARUNKI GWARANCYJNE

gwarancja

Firma Car Lack zapewnia wysoką jakość produkowanych przez siebie wyrobów. Warunkiem utrzymania wysokiej jakości wyrobów jest spełnienie poniższych wymogów, a szczególnie przestrzeganie zasad przechowywania, użytkowania i konserwacji wyrobów.

Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest złożenie jej na firmowym arkuszu reklamacyjnym zamieszczonym na naszej stronie internetowej w zakładce Zgłoszenie Reklamacyjne.

  1. Dostawca ponosi odpowiedzialność za produkowane przez siebie wyroby przez okres 24 miesięcy tylko wtedy, gdy wada powstała z przyczyny tkwiącej w wyrobie.
  2. Odbiorca obowiązany jest do sprawdzenia powierzchni zewnętrznej wyrobów (zabrudzenia, zarysowania, wgnioty, uszkodzenia mechaniczne, wybarwienie, itp.) w okresie 10 dni od dnia sprzedaży. W przypadku późniejszego zgłoszenia uszkodzeń powierzchni lub wad widocznych przy zakupie, reklamacja nie zostanie uwzględniona.
  3. Producent informuje iż w przypadku ewentualnych "skaz" powierzchni lakierniczej ich zasadność reklamacyjna będzie rozpatrywana i uwzględniana pod warunkiem iż będą one widoczne gołym okiem przy świetle dziennym z odległości 100 cm.
  4. Producent informuje iż w przypadku wymiarów zewnętrznych zamówionych/wyprodukowanych frontów dopuszcza się tolernacje/odstępstwo w ich wymiarach + - 1,2mm.
  5. Usunięcie wady lub wymiana wyrobów wadliwych na wyroby wolne od wad nastąpi (w przypadku uznania danej reklamacji przez producenta) bezpłatnie w terminie możliwie najszybszym wynikajacym z rygoru produkcyjnego jednakże nie później niż do 21 dnia (wliczając dni robocze) od daty jej uznania.
  6. Po terminie 10 dni od dnia sprzedaży Dostawca nie odpowiada za:
    - wady powstałe na skutek nieprzestrzegania zasad przechowywania, użytkowania i konserwacji wyrobów,
    - wady wymienione w punkcie 2,
    - uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia zewnętrzne powierzchni wyrobów powstałe na skutek działania przyczyny zewnętrznej (termicznej, chemicznej, lub inne spowodowane działaniem lub zaniechaniem działania użytkownika).
    - uszkodzenia powstałe na skutek naturalnego zużycia zgodnego z właściwościami
    i przeznaczeniem wyrobu,
    - uszkodzenia wynikłe na skutek transportu, celowego lub nieumyślnego uszkodzenia,
    - uszkodzenia elementów szklanych.
  7. Odbiorca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami reklamacji, warunkami przechowywania i sposobami użytkowania wyrobów.
  8. Reklamacji nie podlegają wyroby, na których dokonano czynności technologicznych (z wyjątkiem wad powstałych z przyczyny tkwiącej w wyrobie).
  9. Producent zastrzega sobie prawo do trzy krotnego usunięcia zasadnych wad wskazanych przez klienta dla reklamowanego towaru.

II. WARUNKI PRZECHOWYWANIA WYROBÓW

    1. Elementy lakierowane powinny być:
    - przechowywane w pomieszczeniach o wilgotności względnej powietrza od 25% do 80 %,
    - zabezpieczone przed bezpośrednim działaniem światła słonecznego,
    - przechowywane w pomieszczeniach czystych i niezapylonych,
    - zabezpieczone gąbką przed powstaniem zarysowań,
    - fronty gięte powinny być składowane pionowo,
    - szkło powinno być składowane pionowo, a warstwy powinny być przełożone (np. papierem lub gąbką)

III. ZASADY I SPOSOBY UŻYTKOWANIA I KONSERWACJI WYROBÓW

  1. Wyroby należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
  2. Wyroby powinny być właściwie zamontowane.
  3. Meble z frontami lakierowanymi powinny znajdować się w pomieszczeniach o wilgotności względnej powietrza do 80%.
  4. Niedopuszczalne jest pozostawianie na powierzchni mebli rozlanej i skroplonej wody, alkoholu, octu, kwasów, zasad i innych środków chemicznych oraz na bieżąco usuwać zabrudzenia.
  5. Należy regularnie czyścić zewnętrzne i wewnętrzne powierzchnie frontów miękką tkaniną z użyciem odpowiednich środków do czyszczenia i konserwacji frontów lakierowanych.
  6. Do czyszczenia frontów nie należy używać detergentów, rozpuszczalników, twardych gąbek i past zawierających środki ścierne.
  7. Szkło lakierowane ze strony, na która jest powierzchnią lakierowaną należy wycierać miękką szmatką z niewielką ilością łagodnego środka myjącego (najlepiej wody), nie należy mocno pocierać.
    Prawą strona natomiast może być konserwowana i myta jak standardowe powierzchnie szklane.

Przypominamy, iż podstawą rozpatrzenia reklamacji jest złożenie jej na firmowym arkuszu reklamacyjnym zamieszczonym na naszej stronie internetowej w zakładce Zgłoszenie Reklamacyjne.